mandag 30. november 2009

En koselig helg


Da var det første lyset tent og vi kan begynne å glede oss til julaften.


Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for GLEDE.


Spennende med pakker og svibel for
en liten morgenfugl.


Julestømpen kjøpte jeg i fjor på
Aina lager de skjønneste ting og hun har en nydelig blogg.


Gavene er pakker inn hos
Country Chic. 
En utrolig god service og et stort vareutvalg i den vakre butikken!


Hvem er disse til mon tro?


"Må jeg vente i to dager mamma,
det er så leeenge..."
Kalenderen er fra Maileg.

Mange klemmer fra Maia

21 kommentarer:

Natasha in Oz sa...

These pictures are so inspirational. I love the Advent candles.
Best wishes, Natasha.

Jannicke sa...

Fantastiske bilder!!
Klart 2 dager er uendelig lenge for en liten jente!!
Skulle ønske det var slik for oss voksne også! Nå flyr jo tiden alt for fort!
Ha en fin adventstid!
Klem J.

Mitt hvite hus sa...

Virkelig nydelige og stemningsfulle bilder... kan skjønne din herlige datter syns det er lang tid å vente til den første..

Nydelig julestrømpe og hjerte...

Ønsker deg en fin uke ..

Klem Kerstin

My home is my Castle sa...

Fantastisk flott bilder....
Føler stemningen gjennom dem :)

ha en fin uke og kos deg :)
Klem,Kari

Cherry Blossom Blog sa...

Så herlige adventsbilder!
Og en skjønn liten forventningsfull jente :)
Nydelig og stemningsfullt!
Ønsker deg en fortsatt fiiin adventstid!
Klem fra meg!

TONE sa...

GOD MORGEN....Nydelig adventstake du har......Kjempe KORSLIGT med ADVENT...JEG HAR 3 BARN SOM SIRKLER RUNDT KALENDERENE...

vELDIG SØT BLOGG DU HAR OG IKKE MINSR EN KJEMPE SØT JENTE...

KOS DERE MASSE....=)

TONE

FEDERICA sa...

Those candles are really a great inspiration!
Happy new week!

MiaNostalgia sa...

Så vakre og stemningsfulle bilder, og adventsstaken din var kjempefin.

Ønsker deg en fin uke.

Christine C sa...

Så herlige bilder. Ser ut som dere hadde en koselig morgenstund. Tenker det kribler godt i magen på henne som venter på at det skal bli tid for pakkekalenderåpning. Ha en flott dag! Klem, Christine :)

Anette Willemine sa...

Hei! Fant den koselige bloggen din nå, og synes den er vakker. Mange flotte inspirasjons-bilder. Jeg kommer gjerne igjen, og legger meg til som følger.
Velkommen til meg også!
Ønsker deg en deilig dag!
Klem fra Anette Willemine

Ingrid sa...

Så nydelige bilder av en lille morgenfuglene og det julepyntede hjemmet!! :)

h.espe sa...

Så utrolig flotte og stemningsfulle bilder Maia!!! Lille snuppa di er jo bare såååå skjønn ;o)

Vet du - nå tror du sikkert jeg er helt tussete - tror du ikke jeg har tatt feil av dagen jeg skal til frisør?? Jeg ER ledig torsdag, det er nemlig onsdag jeg skal avsted... Avtaleboken lå på jobb, og slik går det når jeg satser å huske på hukommelsen... Uff,uff, beklager såååå mye! Kan du fortsatt torsdag eller???

Ha en finfin dag!!

Stor klem fra Hildegunn

moa sa...

vakkert-vakkert..
ingenting er som forventningsfulle tindrende barneøyne..herlig!
skjønn lita jente og søøøt kalender..
ha en fin uke
moaklem

Solveig sa...

Så flotte og inspirerende bilder du viser. Ikke vanskelig å se at juelforbredelsene er i full gang her:o) Likte spes. adventstaken din...den var nydelig!
Ha en flott uke.

Klem fra Solveig

hagagården sa...

Men å så mycke fint du visar,första gången jag är här,länkar upp dig hos mig.
Kram o ha en go dag.
ninni

Maliva`s verden sa...

Hei Maia...så koselige bilder av dattern din,kan tenke meg det er stas å våkne opp til den spennende kalenderen der:o)Falt pladask for putene dine også jeg..er det noe jeg ikke får nok av er det akkurat puter..og gjerne litt Glam og glitter..hi-hi. Sitter akkurat og drømmer meg bort i bilder fra Norefjell Spa....i siste utgave av Interiør Magasinet..var det ikke der du.....?Adventsklem fra Maliva

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Nydelige bilder, også sånn en herlig lita tulle.
Her er det en kalender delt på 3 jenter, så det er to dager å vente på hver pakke;) Ikke like lett for ei på 4. I dag skulle hun ha papir for hun skulle pakke inn pakke. Hvem skal få den da sier jeg. Den er til nissen mamma.....Jaha. Det er bra noen tenker på nissen også;)
Ha en fin kvel
Klem:)

h.espe sa...

Hei Maia!
Måtte bare innom deg en rask tur, for å takke for et veldig, veldig koselig lunsjmøte og takk for deilig servering - du er verdens beste!!! Og, leiligheten - sukk - bedre enn jeg noensinne kunne forvente - helt nyyydelig!!

So long....

Stooor klem fra Hildegunn

Minka sa...

Så herlig fin kalender...

Thelma Louise sa...

Må smile når jeg titter nedover i dette innlegget.:-) adventsstaken din er ganske så lik min, julestrømpe og div annet..og til slutt har jeg også det samme gavepapiret.:-) Her er det nok litt av samme smak deg og meg.:-) Ha en fin fin dag.:-) Gry

ANETTESHUS.COM sa...

Hei, Marianne! Så herlige bilder!! Så stemningsfulle!

Og så fiiint det har blitt på bloggen din! Føler det er en evighet siden jeg har hatt god tid til å kose meg med en skikkelig lang bloggrunde; i dag var dagen;) Men Jannicke; har du stengt bloggen din?! Hmm. Må finne ut av det;))

p.s. husk forresten å slette og legg til http://anetteshus.com på nytt i bloggrollen din;) Takk!


STOR klem
Anette:)