lørdag 2. juli 2011

Med Iphone i lommen


Det er så mye lettere å ta bilder "i farten"etter at jeg fikk Iphone. Jeg har ikke siste versjon, så kameraet kunne vært bedre men uansett måtte jeg formidle noen bilder til dere. I dag kom jeg tilfeldigvis over Finn Schjöll sin butikk i Rosenkrantzgate 3. FOR EN UTSTILLING UTE PÅ GATEN! Jeg ble bare helt målløs. Snakket med han som hadde laget utstillingen. 
-Dag, du er superflink! 

Tusen takk Finn for at du inspirerer oss Oslo borgere men dine vakre butikker. Byen hadde ikke vært den samme uten deg. 










Dette siste bildet er lånt fra Finn Schjöll sine nettsider

NYT HELGEN
MaiaKLEMMER

12 kommentarer:

(eddas) sa...

Den er helt fantastisk,ble måløs første gangen jeg så den...knipset bilder for harde livet:)
Ha en go sommer....fyker snart nordover...
klemklem

Anonym sa...

Herlig bilder fra en sikkert like skjønn butikk
Skal titte innom når jeg skal til Oslo igjen

sylvia sa...

hei.
ååå så flott, ja det betyr masse å sette gullkant på livet, å det er noe denne butikken kan, til glede for alle som går forbi,
ha en nydelig lørdag,
klem fra sylvia

Mitt lille hode! sa...

Aj aj, så stilig!! Finn og co vet å sette prikken over i'en:)
Ha en fin dag! Har litt trua på oppholdsvær og et lite solglimt i dag, we'll see ;)
Trine

MODERN COUNTRY sa...

Ååh så flink han er, det ser kjempeflott ut!! Herlig å ha noen av disse kreative "annerledes tenkende" menneskene rundt oss. Jeg får sånn energi av dem og blir enormt inspirert i tillegg.

Håper du har en herlig sommer Maja, stor klem fra meg :)

Aina

Karma sa...

Tenk den jobben det må være å ta ut og inn dette hver dag. Men dæven jeg er glad de tar på seg den jobben. Det FRISTER til å handle!

Klem Kaja :)

Tove `blogg verden sa...

Fantastiske bilder :) Gått forbi den butikken en gang i tiden når vi var på ferie i Oslo :) Nydelig!!
Ha en flott lørdag
klem Tove

Kerstin sa...

Så lekkert :)
Klem

Amalie og Mamma sa...

Veldig koselig innlegg om arbeidsplassen min!
Hyggelig når noen ser og setter pris på det-for det er mye jobb i fasadene.
Kristin.

Junk De Lux sa...

Hei søte og veldig moro å kunne si TAKK FOR SIST! Håper det ikke blir lenge til neste anledning!

ER DET MULIG!!!! Utstillingen er bare helt utrolig!
Takk for at du deler:)

Stooor klem!

toves sammensurium sa...

Helt herlig,både utstillingen og Finnemann selv!Han er en sprudlebasse og inspirasjonskilde uten like,hvem kan gå upaktet hen etter et møte med han??? Så mye fint utenfopr butikken...jeg tar gjerne alt :)))))
men du..iphone i lommen...ikke alltid så lurt.Pass på at du har gode lommer ihvertfall!!! Min datt ut av lommen ihvertfall,og rett i dass!!! Can you believe it??? Og der hadde jeg gjort litt av hvert!!! Men mobilen livnet til igjen etter noen dager,og det hele har blitt en morsom historie,som jeg til og med vant meg London-tur på!!! Aldri så galt det ikke er godt for noe *lol*
Men jeg anbefaler likevel.-..ha gode lommer :)))
toveklem:)

Tina - www.Vintage-Blog.dk sa...

Smukke billeder du har taget med din iphone ;o) jeg er også glad for min og kameraet ;o)
Håber du får en skøn uge - klem Tina